Mässmediets fördelar

 

Mässmediet är fantastiskt. Till skillnad från många andra medier möter du här besökaren som tagit ett aktivt beslut för att träffa dig. Det personliga mötet ger oöverträffade möjligheter att möta och bygga relationer med dina blivande och nuvarande kunder.

Stockholms Trädgårdsmässa lämpar sig utmärkt för varumärkesbyggande och produktlanseringar såväl som för direktförsäljning på plats.

Effekten av ett mässdeltagande kan även visa sig långt efter mässan. Du har sått ett frö hos besökaren, som återvänder till dig när investeringsbeslutet mognat fram.

antal-sinnen
Få marknadskanaler kan konkurrera med mässan när det gäller möjlighet att påverka. Här kan alla fem sinnen påverkas.
OK
På Sthlm Trädgårdsmässa använder vi kakor (cookies) för att du ska få bästa möjliga användarupplevelse. Genom att du fortsätter att titta på vår sajt godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?